Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Nov 2023 17:18:48 +0200

Tere!

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2211271/31242 
aadressile Harju maakond, Viimsi vald, Pringi küla, Kobrulehe// Rohuneeme 
tee 51b, Harju maakond, Viimsi vald, Pringi küla, Mere tee 9a// Mererohu 
tee// 1// 3// 4// 5// Rohuneeme tee 51a, Harju maakond, Viimsi vald, Pringi 
küla, 11251 Viimsi-Rohuneeme tee// Mererohu tee// 1// 3// 4// 5// Rohuneeme 
tee 51b, Harju maakond, Viimsi vald, Pringi küla, 11251 Viimsi-Rohuneeme 
tee// Kobrulehe// Mererohu tee// 1// 3// 4// 5// Rohuneeme tee 51b// L14// 
L5, Harju maakond, Viimsi vald, Pringi küla, 11251 Viimsi-Rohuneeme tee// 
Rohuneeme tee 51b (Sidevarustus, Reovee kanalisatsioon, Veevarustus, 
Sadeveekanalisatsioon, Tänavavalgustus) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehis § 42 lg 7 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26809397>  (menetlus nr: 
333839), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.12.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (PIRET KIRJANEN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister